Top Guidelines Of کلینیک

Wiki Article

عوامل زیادی بر درد پس از انجام ایمپلنت دندان تاثیر گذار خواهند بود.

اگر دچار درد یا حساسیت غیر معمول شدید، در اولین زمان ممکن به پزشک مراجعه نمایید.

از جمله کاربردهای لمینیت دندان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اگر هر کدام از این مشکلات را دارید، می‌توانید از لمینت دندان برای رفع آن استفاده کنید.

ماندگاری لمینت دندان به نوع آن بستگی دارد. لمینت سرامیکی به طور متوسط ۱۰ تا ۲۰ سال ماندگاری دارد. اما کامپوزیت ونیر طول عمر کوتاه‌تری دارد.

لمینت دندان روشی است که برای زیباسازی دندان‌ها استفاده می‌شود. در این روش نواقص ظاهری دندان‌ها مثل شکستگی یا لب‌پرشدگی ترمیم می‌شوند. خوشبختانه با وجود لمینت دندانی دیگر داشتن لبخندی زیبا و جذاب، یک آرزوی دست‌نیافتنی نیست.

متخصص پروتز دندان موظف است به طور کامل با مراجعه‌کنندگان در خصوص روش درمان ایمپلنت صحبت کرده و اطلاعات کافی پیرامون چگونگی انجام کار،‌ هزینه کاشت ایمپلنت و نحوه استفاده و نگهداری از آن‌ها را برای بیمار تشریح کند.

چرا که رعایت بهداشت و نگهداری از ایمپلنت در ماه های اول کاشت دندان امری حیاتی است.

برنامه‌ ریزی برای جراحی‌های دندان‌های جلویی باید دقیق و به سرعت انجام شود تا بیمار در دوران بهبود دچار مشکلات جانبی نگردد.

کلیه جزئیات توسط دندان پزشک با بیمار صحبت خواهد شد تا افراد بتوانند با دانش کامل در فرایند کاشت ایمپلنت دندان‌های جلویی حاضر شوند.

برای اطلاعات بیشتر مقاله ایمپلنت برای افراد سیگاری را بخوانید.

معمولاً پس از گذشت ۲۴–۱۲ هفته لثه اطراف فیکسچر را می‌گیرد ، سپس روی فیکسچر ،اباتمنت متصل می گردد و سپس روی آن روکش (پروتز ثابت) گذاشته می شود.

مینی ایمپلنت پروتزی شبیه به ایمپلنت دندان با ابعادی کوچک‌تر است که در برخی شرایط که فضای کمتری برای پیشتیبانی ایمپلنت معمولی وجود دارد، به جای ایمپلنت استفاده می‌شود. از مینی ایمپلنت جهت باثبات کردن پروتز مصنوعی مانند دندان مصنوعی فک پایین برای کلینیک دندان‌های کوچک‌تر استفاده می‌شود.

متاسفانه باید بگوییم بله. سیگار کشیدن یکی از بدترین مواردی است که نتیجه تمامی زحمات پزشک و بیمار را بر باد می‌دهد.

Report this wiki page